Orang Kampung Produk


Kapsul Kacip Fatimah (30 kapsul) Harga: RM 10.80
Kapsul Kacip Fatimah (30 kapsul) Harga: RM19.80


Kapsul Kacip Fatimah Orang Kampung yang dirumus khas daripada ramuan herba Kacip Fatimah dan Manjakani dapat membantu melengkapkan daya hidup wanita yang memerlukan vitamin, mineral dan khasiat herba untuk keceriaan dan kesegaran.


Kapsul Kacip Fatimah Orang Kampung digunakan secara tradisional untuk memulihkan rahim selepas bersalin, melegakan keletihan badan, melancarkan peredaran darah dan mengekalkan kesihatan dalaman wanita agar sentiasa muda.

Khasiatnya juga dapat membantu gadis remaja untuk mengatasi masalah senggugut dan keputihan agar menghadapi tempoh haid dengan lebih lancar dan selesa.

 

Pil Resdung

Harga: RM 16.80


Kandungan: 100 biji pil

Pil Resdung Orang Kampung diformulakan khas daripada campuran herba-herba terpilih bagi membantu melegakan gatal-gatal ringan pada muka, hidung dan telinga yang berkaitan dengan resdung berpunca daripada alahan habuk, pijat atau makanan tertentu.



Kapsul Slimmatee (30 kapsul) Harga: RM 10.80



Kapsul Slimmatee (60 kapsul) Harga: RM 19.80


Kapsul Slimmatee Orang Kampung dirumuskan khas daripada campuran herba-herba tradisional seperti daun Senna Maki (Cassia Angustifolia) yang mampu mengurangkan masalah sembelit.

Ia juga dapat membantu mengurangkan berat badan dan membuang lemak-lemak berlebihan.








Teh Herba Uncang

Kandungan: 30 Uncang X 3 gm

Harga: RM 21.80

Teh Herba Orang Kampung dirumuskan khas daripada daun teh Senna Maki (Cassia Angustifolia) dan campuran herba-herba tradisional.

Ia dapat membantu mengurangkan berat badan, membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah, membuang lemak-lemak berlebihan, mengatasi masalah sembelit dan menyahtoksik dalam badan.

Ianya sesuai digunakan oleh golongan lelaki dan wanita.






Teh Herba plus Halia


Kandungan: 30 uncang X 3 gm

Harga: RM 22.80

Teh Herba plus Halia Orang Kampung dirumuskan khas daripada daun teh Senna Maki (Cassia Angustifolia) dan campuran herba-herba tradisional.

Ia dapat membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah, membuang lemak-lemak berlebihan, mengatasi masalah sembelit dan menyahtoksik dalam badan.

Khasiat Halia di dalamnya adalah untuk membuang angin dan melegakan rasa dalam badan.

Ianya sesuai digunakan oleh golongan lelaki dan wanita.



Teh Herba plus Citrus

Kandungan: 30 uncang X 3 gm

Harga: RM 22.80

Teh Herba plus Citrus Orang Kampung dirumuskan khas daripada daun teh Senna Maki (Cassia Angustifolia) dan campuran herba-herba tradisional.

Ia dapat membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah, membuang lemak-lemak berlebihan, mengatasi masalah sembelit dan menyahtoksik dalam badan.

Khasiat Citrus (Limau Purut) di dalamnya adalah baik untuk menghilangkan masalah bau dan menyegarkan badan.

Ianya sesuai digunakan oleh golongan lelaki dan wanita.



Kapsul Tongkat Ali ( 30 Capsules) Harga: RM 9.80


Kapsul Tongkat Ali ( 30 Capsules) Harga: RM 19.80


Kapsul Tongkat Ali Orang Kampung is formulated from the extracts of Tongkat Ali, Habbatus Sauda and some mixed herbs. It is traditionally used for enhancing male energy and reduces fatigue, improve blood circulation and relieve sore muscles and joints.

It is ideal for men who resume an active life and concerned about stamina.

3 comments:

GuBaHaN JEEJAAFAR said...

salam.. kalo yg d jual kat mydin 2 boleh percaya ke tak??

Unknown said...

Selalu beli kat mydin , mmg berkesan ..

Aty Sha said...

Bli kat giant pon murah xtemsuk GST 6%