R'ZAC


Moisturizer + Vita C (20ml) Harga : RM29.00

Daripada ekstrak botanical limau dan anggur, Krim ini mengandungi vitamin A dan E yang dapat mencegah kulit daripada sinaran UV, menghalang bintik-bintik hitam dan gatal-gatal di kulit muka. Disamping itu krim ini juga meningkatkan pertumbuhan collagen dan melembapkan kulit muka.



Moisturizer Cream (20gm) Harga : RM17.50

Mengandungi Asid Sitrik bagi mengawal keseimbangan minyak pada wajah dan membantu proses pengelupasan. Berkesan untuk menutupi pori-pori terbuka pada wajah sekaligus melembapkan kulit.



Cleansing Milk (15gm) Harga : RM9.50

Diperkaya dengan vitamin E. Losyen yang lembut ini berupaya menanggalkan kotoran, debu dan make-up secara mendalam. Ia amat sesuai untuk kulit yang kering dan normal.



Renewal Cream (5gm) Harga : RM22.00

Ini terbukti dapat mengurangkan pigmentasi dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit untuk pencerahan kulit. Pigmentasi menjadi pudar dalam beberapa minggu.



Royal Pearl Cream (5 gm) Harga : RM27.00

Krim pencerah kulit ini membantu melindungi, memelihara dan membaiki sel kulit muka daripada masalah flek-flek hitam dan ton warna tidak sekata. Di samping itu, dapat mengurangi tanda penuaan kulit. Ianya bertindak seperti alas bedak atau make-up base yang menjadikan kulit lebih halus, lembut dan cerah berseri. Sesuai untuk semua jenis kulit.



White Pearl Cream (4gm) Harga : RM15.00

Untuk mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan mengembalikan elastisiti kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit dan digalakkan pemakaian untuk kulit yang menunjukkan tanda penuaan.

No comments: